poniedziałek, 21 lutego 2011

Pani na Shalott

Hej, witam wszystkich! :) Na sam początek wyjaśniam tytuł notki: Pani na Shalott to legendarna postać z opowieści o królu Arturze. Na wikipedii opis jest moim zdaniem błędny, bo ja od dziecka znam inną historię. Była ona żoną Lancelota, a kiedy ten nawiązał romans z Ginewrą, wypłynęła łodzią na poszukiwanie śmierci i umarła. Pewnie zadajecie sobie pytanie skąd moje zainteresownie tą osobą :) Odpowiedź jest taka, że zaczęłam czytać po raz drugi "Liceum Avalon" Meg Cabot. Polecam tą książkę, jest świetnie napisana, a sam pomysł na nią jest niezwykły! Otóż, Dziewczyna o imieniu Elaine(imię na cześć Elaine z Astolat, czyli Pani na Shalott) przeprowadza się wraz z rodzicami wykładowcami na wschodnie wybrzeże USA. Zaczyna chodzić do szkoły Avalon High i spostrzega,że wiele rzeczy ma powiązanie z legendami arturiańskimi. Jej nowy przyjaciel, Will Wagner jest najbardziej popularną i lubianą osobą w szkole, odpowiednikiem króla Artura, jego dziewczyna Jennifer ma romans z jego najlepszym przyjacielem Lancem. Na domiar złego ma także przyszywanego brata, Marca, czyli Mordreda. Ellie, która jest odpowiednikiem Pani na Shalott zakochuje się w złym bohaterze i wszystko się komplikuje. Poczytajcie same, a na pewno nie zawiedziecie się! Gorzej jest z filmem,  który wyprodukował go Disney Channel, więc można spodziewać się przykrego zawodu.






W sobotę byłam u Kasi. Obejrzałyśmy "Śniadanie u Tiffany'ego" i właśnie "Liceum Avalon". Oficjalnie mogę stwierdzić, że jadłam u niej najpyszniejszy popcorn, a ona sama (mam nadzieję,że się nie obrazi :P) jest jego maniaczką. Wczoraj spotkałam się z przybyłymi z odległej Austrii Alex i Klaudią.
Alexis- dziękuję za czekoladki i "makaronik", dzięki któremu mogłam się poczuć jak Blair :)
Tak miej więcej wygląda makaronik, ja miałam pistacjowy :)

 Klaudia- dziękuję za dzwonek, który przymocuje sobie sobie do szyi i będę budzić wszystkich domowników :D




Polecam wszystkim płytę Kanye Westa, która zaraziła mnie Alex <3
A oto jedna piosenka z tejże płyty:
http://www.youtube.com/watch?v=HAfFfqiYLp0&feature=player_embedded#at=217


Lecę oglądać "Pamiętniki". Miłego wieczoru! Buonanotte!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz